אתה לא שחור ואני לא לבנה

אתה יפה ואני יהודיה

אתה איש חופשי. איש של גאולה

חייב לצעוק: עוולה עוולה

אבל זה בעצם בור, כי אתה לא שחור

ואני לא לבנה.

מרטין לותר קינג האמין באמת ללא נשק

באהבה ללא גבולות

ולאחר שירו בו נזל מגופו דם אדום

כמו שלי ושלך.

*

רק על אהבה אני מוכנה לכתוב

אם תעבור בי רוח

היא תהיה רוח האהבה.

כל הדברים הפשוטים אינם פשוטים בזמן מלחמה.

העור שלך עשוי גפרית

אתה מתחכך בי גם מתוך שינה

אנחנו מתלקחים

האש בוערת מעצמה.

*

לא נוכל להשכין שלום בשנאה.

זורם בנו דם מלא חיישני צדק

.שלא מניחים להרדם

על גדות נהר הנילוס

כתבת פעם שירי אהבה

המשך בכך, כתוב שירים

ורוח נושבת בצמרות העצים

מלטפת ומלאת רחמים לעלים.

בתוך הורידים כולנו אותו הדבר

מים, דם ורוח אחת חופשייה

שעבורה צריך לשתוק ולהתרחק מחנופה

מליצנות, שקרנות ולשון הרע.

*

אני אוהבת לעשות אהבה

פעם אהבתי אחד ששבר את ליבי

וריפא אותי מישהו שהיום עושה איתי אהבה

ואנחנו מתנשקים הרבה ואני כותבת לו שירים

והשירים פורשים כנפיים אל מעבר לים.

